ENGLISH FOR US
lunes, 5 de diciembre de 2022
X-MAS IS COMING.......
En algunhas escolas xa comezamos:
O villancico que estamos a aprender este ano:
Se queredes colorear estes días....
Bye !!!!👋
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Grazas por estar ahí!!! 😏
(sin título)
Para os nen@s de Primaria un repaso de vocabulario... 😉
(sin título)
Hi!!! Pois ata aquí chegou este Curso 23/24. Toca descansar e recargar batería ... Grazas por estar ahí 💓
No hay comentarios:
Publicar un comentario