Hello everyone !!!
En Primaria tam茅n andamos a voltas co Inverno ...
Repasamos " winter clothes" :
e tam茅n fixemos xogos de mesa...
THE SNOWMAN GAME
WINTER SPINNER GAME
En Infantil andivemos a espantar o fr铆o con esta canci贸n:
Por hoxe isto 茅 todo...
Bye !!!!馃槒馃憢