Hello !!!
En 2º de Primaria xa estamos na Unit 6.Here we go !!!
Bye !!!!😄😄
Congratulations Helpers !!!!!!👌😏
Hello everyone!!!!
Estas semanas en Infantil e Primaria andamos a voltas cos "Animals" .
En Infantil estamos a traballar o conto "The Monster" , do editor Josep María Artigal:
Bye!!😉😉
Grazas por estar ahí!!! 😏