Hello!!
Este curso celebramos o Día do Libro con estas bonitas historias ....
En Infantil:
Cousiñas de Primavera....
Hello!!!
Cancións para celebrar nas escolas a chegada da primavera:
Bye!!!👋
Grazas por estar ahí!!! 😏