ENGLISH FOR US
viernes, 29 de mayo de 2020
Hello !!!! Cómo vos foi cos debuxos de animais ? E xa que estamos con debuxos... estes meses debuxáchedes algún " rainbow " ? Eu vin moitos !!!!!
E lembreime dunha canción que os
nen@s
de Primaria cantaban cando eran pequerrechos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Grazas por estar ahí!!! 😏
(sin título)
Para os nen@s de Primaria un repaso de vocabulario... 😉
(sin título)
Hi!!! Pois ata aquí chegou este Curso 23/24. Toca descansar e recargar batería ... Grazas por estar ahí 💓
No hay comentarios:
Publicar un comentario