Hello again !!!
Esta semana en Infantil andamos a voltas cos "Numbers" from 1 to 10...
Estivemos a facer xogos varios....
Escoitar algunha canción...
And that´s all..... Bye!!!!
Grazas por estar ahí!!! 😏
No hay comentarios:
Publicar un comentario