Hi!!!
En Infantil estas semaniñas toca "Animals"...
e aprendemos a clasificar por tamaños😅
En Primaria toca "Food"....
e por petición popular en Primaria 😍
Grazas por estar ahí!!! 😏
No hay comentarios:
Publicar un comentario