Hello everyone!!!
En Infantil andamos de repaso con esta canción:
En Primaria estas semanas tamén andamos de repaso:animals and clothes.
Good job!!👌
Bye!!
Grazas por estar ahí!!! 😏
No hay comentarios:
Publicar un comentario