Hi!!!
Hoxe toca a historia de Percy,os peques de Infantil disfrutaron moito con este adorable pingüino 😄...
e tamén andiveron liadiños co Inverno...
Grazas por estar ahí!!! 😏
No hay comentarios:
Publicar un comentario