ENGLISH FOR US
martes, 19 de noviembre de 2024
Hi!!
Un repasiño para os nen@s de 1º de Primaria:
E para 2º:
Bye!!💓
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Grazas por estar ahí!!! 😏
(sin título)
Para os nen@s de Primaria un repaso de vocabulario... 😉
(sin título)
Hi!!! Pois ata aquí chegou este Curso 23/24. Toca descansar e recargar batería ... Grazas por estar ahí 💓
No hay comentarios:
Publicar un comentario