Hi!!
Este ano en Infantil fixemos esta canción de Miss Nina empregando cousiñas de Halloween ...
En Primaria Catrinas...
See you!!👋
Grazas por estar ahí!!! 😏
No hay comentarios:
Publicar un comentario