Hi !!!!
Este trimestre en Infantil imos disfrutar con esta canción cando necesitemos "desfogar enerxía"😌😌...
Para os nen@s de 1º de Primaria a canción e a historia da Unit 1:
Grazas por estar ahí!!! 😏
No hay comentarios:
Publicar un comentario