Hello again!!!!
O pasado mes de Setembro en Infantil estivemos a repasar cousas do curso pasado, entre elas estas "songs"....
O vindeiro día seguimos coa segunda parte .
Bye !!!👋👋
Grazas por estar ahí!!! 😏
No hay comentarios:
Publicar un comentario