miércoles, 23 de marzo de 2022

Para os nen@s de Primaria un repasiño da Unit 4:

1º de Primaria


 

 
 
 
 
 
 

 


 
 
2º de Primaria
 
 
 

 


 


Bye, see you !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

  Grazas por estar ahí!!! 😏