ENGLISH FOR US
sábado, 17 de abril de 2021
Para os nen@s de
2º de Primaria
que seguen a voltas cos
ANIMALS
....
Agardo que vos guste !!!!!!😉
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Grazas por estar ahí!!! 😏
(sin título)
Para os nen@s de Primaria un repaso de vocabulario... 😉
(sin título)
Hi!!! Pois ata aquí chegou este Curso 23/24. Toca descansar e recargar batería ... Grazas por estar ahí 💓
No hay comentarios:
Publicar un comentario