viernes, 5 de marzo de 2021

Hello eveyone !!!!

En Infantil andamos a practicar os saúdos con esta canción.... 

 

 
 
Bye !!!!👋👋
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

  Grazas por estar ahí!!! 😏