ENGLISH FOR US
miércoles, 3 de junio de 2020
Good Morning Kids!!!!
Xa chegou o primeiro debuxo de "animals" feito coas mans !!! Ollade qué ben lle quedou o "fish" e o "snail" a Antón,
GREAT Antón !!!
Animádevos a mandar os vosos !!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Grazas por estar ahí!!! 😏
(sin título)
Para os nen@s de Primaria un repaso de vocabulario... 😉
(sin título)
Hi!!! Pois ata aquí chegou este Curso 23/24. Toca descansar e recargar batería ... Grazas por estar ahí 💓
No hay comentarios:
Publicar un comentario